måndag, oktober 09, 2017

And so it begins

Nu är tärningen kastad, stenen i rullning, osv. osv.
Mina första användare byter platform i natt. Det ska bli spännande att se hur det hela går.

Med tanke på hur förbannat irriterande en del av mina kollegor var i eftermiddags så ska det bli spännande!
Små tjafs om att de ska jobba hemifrån och att det absolut inte går att ändra på bla bla bla...
Det är ju inget man kommer på klockan 16:00 dagen då man ska byta system, eller? De fick ett första meddelande förra tisdagen, en påminnelse i fredags och en idag... Jo du tjena... Jag blev lite sur, men det var ju bara till att bita ihop och se lite glad ut.

Hursom, det kommer säkert att bli bra!

Annars har det inte hänt mycket. Jag har ont i ryggen som tusan, men det är stress relaterat, jag ser ut som om jag går omkring med en kvast i rôven (ursäkta språket)!

Jag ska upp ännu tidigare än imorse så det blir till att hoppas till kojs om 30 minuter, annars kommer jag att kola vippen.

Dagens bild är lite trôkig den med, stövlar som skulle till tippen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar