torsdag, oktober 19, 2017

Sista vågen

Jag jobbade från Châtillon idag, den sista "stora" vågen av användare gick igår kväll. Det gick bra förutom att en av direktörerna inte kunde använda sin dator eller telefon och naturligtvis var det den enda dagen då VIP supporten inte kunde komma så jag fick lösa det...

Jag lovade att det skulle vara fixat inom en timma och med hjälp av mina kollegor på IT avdelningen fixade vi det. Jag fick sitta med på ett avdelningsmöte för att få ordning på allt. Men direktören var nöjd och det är väl det viktigaste!

Jag hann med en hel del dessutom, det börjar att lugna ner sig lite. Men jag är trött, jag ser framemot lite semester snart!

Jag tänkte berätta lite om mitt zero waste projekt på jobbet snart, men jag har lite att göra först!

Det är mörkt när jag går hemifrån och det är mörkt när jag kommer hem igen... Inte mycket att fotografera med andra ord...

Imorgon jobbar jag hemifrån igen, det ska bli skönt. Jag kan sova två timmar längre och dessutom har jag två skärmar och en skön stol!
Kan inte bli mycket bättre!

Dagens bild är ännu en gång från vägen hem från tågstationen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar