torsdag, oktober 05, 2017

När dagen börjar bra

Imorse när jag gick upp för att gå på toaletten klockan 06:00 tog toalettpappret slut. Innan jag spolade gick jag för att hämta en ny rulle.
När jag skulle sätta upp den nya rullen tappade jag den i toaletten. Mycket trevligt att fiska upp den...

När dagen börjar så känns det som om resten också kommer att bli minst lika bra!

Den blev något bättre än väntat. Lång och ganska tråkig men hyfsat produktiv.

Det blev ingen löpning idag, jag börjar att få lite ont i halsen så jag vill inte riskera värre åkommor.

Jag ser framemot helgen, inga förutbestämda saker om vi måste göra, det ska dessutom bli ganska taskigt väder. Perfekt för inomhus pyssel och matlagning!

Jag har inget särskilt att berätta annars det mesta i mitt liv är jobb, jobb och jobb för närvarande... Men ljuset i tunneln kommer, så småningom tills dess håll till godo med dagens bild.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar