fredag, december 01, 2017

Ett

Jag tänkte att vi kunde köra en liten annorlunda adventskalender här hos krokofanten. Istället för att öppna luckor och få choklad eller erbjuda någonting så tänkte jag att jag skulle tänka på vad jag är tacksam för i mitt liv!
En om dagen är väl ganska bra, jag är lite tveksam till att lägga till en sak om dagen dvs 24 saker jag är tacksam för på julafton...

En om dagen blir bra! Idag börjar jag med min hälsa! Jag är så tacksam för att jag frisk. Jag har väl små krämpor som alla har men jag kan löpträna idag som jag inte kunde för 3 år sedan.
Jag har nästan inte huvudvärk längre, aldrig förkyld, väldigt sällan sjuk i största allmänhet!

Så idag, 1:a december är jag tacksam för min hälsa!

Förutom att vara tacksam har jag gjort pepparkaksdeg idag. Imorgon blir det pepparkaksbak och julpynt. Det är ju första advent på söndag för sjutton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar