torsdag, december 28, 2017

Tjugosju

Min andra semesterdag och ett riktigt busväder! Lenny och jag har gått fram och tillbaka till glasåtervinningen med flaskor nu i flera dagar, vår tunna var full och kommer inte att tömmas förrän i mitten på januari och med nyårsafton så kommer den att svämma över.
Så vi traskade ut busvädret till trots! 
Vi har jobbat bra så tunnan är nästan halvtom nu!

Jag fortsatte städningen på kontoret och jag börjar äntligen se ljuset i slutet på tunneln! Herrejesus vad mycket papper vi har och allt ska ju skrivas ned i tre exemplar i det här landet! Suck!

Det känns bra att kunna få ordning på alla grejor. Jag har lagt ut en del böcker på blocket och sorterat ut en hel del andra saker som ska fotas och också läggas ut på blocket.
Tänkte köra en liten utrensning i januari också, jag har så mycket saker som jag inte använder och det är så synd att det bara ligger i ett skåp...

Idag den tjugosjunde december är jag tacksam för att har kommit att bli mindre och mindre fäst vid saker och har lättare att släppa dem ifrån mig när jag inte använder dem längre. Det blir lite döstädning eller minimalism om man vill använda ett tjusigare ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar