fredag, december 01, 2017

Snö

Efter att jag gick upp klockan 12:00, slappade jag på soffan ett tag. Jag kunde inte hålla mig utan kopplade upp mig på jobbets nätverk för att kolla mina meddelanden. Det fanns inte många, men jag svarade på en del.

Jag tittade på en sliskigt gullig julfilm och sen gick Lenny och jag ut på en långpromenad.
Vi skulle inte alls gå upp till skogen men Lenny ville gärna springa lite och så blev det.
Det var så geggigt och slafsigt men Lenny var lycklig som en gris i skit! Han hade nästan gegga upp till öronen.

Efter en timma ute i skogen så gick vi hem trötta och lite kylslagna.

Efter att ha torkat Lenny bäddade jag ner honom i korgen och la mig lite på soffan igen.
Jag somnade som en stock och vaknade inte förrän Matthias kom hem och väckte mig.

"Titta ut!" sa han. Snön vräkte ner! Det var så fint! Jag blev riktigt glad!
Efter middagen gick vi på en promenad i snöfallet. Tyvärr var det blötsnö så det låg inte länge.
Men det var fint!

Dagens bild är på juldekorationen som hänger över gatan när man kör in I Taverny. Detta var innan snön kom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar