tisdag, december 12, 2017

Sju

Torsdag var min sista dag i Châtillon på två veckor, det kändes så bra!
Jag hade skrivit upp allt som skulle göras, så det inte var något som ska glömmas av. För en gångs skull åt jag lunch med kollegorna i vår matsal, det blir inte så ofta eftersom det inte finns så många vegetariska alternativ.

På kvällen skulle jag till Makesense lokal med Pauline som hjälper mig på jobbet med min zero waste utmaning. Vi skulle lära oss mer om project ledning av ett zero waste projekt i professionnel miljö. Det var verkligen jätteintressant och vi träffade mycket motiverade relativt unga människor.

Jag kom hem ganska tidigt med en massa idéer i bagaget!

Idag den sjunde december är jag tacksam för att jag kan ta mig tid till att fördjupa mig i ekologi, cirkulär ekonomi och hållbar livsstil. Mina val i livet gör att jag kan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar